מרכז להתעמלות ומחול

ויז'ן

אנחנו מאמינים כי דרך תנועה ומסגרת משפחתית ניתן לקבל ערכים, העצמה וכלים אשר יעזרו להם לצאת לחיים ולהתמודד עם אתגרים שונים בצורה הטובה ביותר כמו שרק רקדנים יודעים!

חינוך

למידה דרך תנועה. התלמידים רוכשים ידע בתחומים שונים, מיומנויות וערכים למשמעת עצמית, התמדה, הקשבה ובכך מעצבים את אישיותו במטרה למימוש פוטנציאל האישי שלו.

מחול והתעמלות

תרבות עתיקה הקיימת בכמה צורות ומתבטאת דרך תנועה של הגוף. תנועה היא שפה ייחודית שדרכה ניתן להביע רגשות, דעות, לספר סיפורים ולהביע עמדות ללא מילים.


העצמה

תהליך בו אנו מאמינים כי לכל אחד יש את היסודות העמוקים והבסיסיים שיכולים להניע אותו קדימה על ידי סביבה שתתמוך ותרים ברגעים הקשים ותפרגן בכל דרך אפשרית ברגעים הטובים והמצליחים.

הסיפור שלנו

מאז היותי ילדה חלמתי שריקוד והתעמלות יהיה חלק גדול מהחיים היומיומיים שלי. במהלך השנים בהם עברתי מאימונים מפרכים בתור ספורטאית ואז לשיעורי בלט ומודרני בתור רקדנית הסקתי מספר מסקנות, שללא המסגרת והמטרות שניצבו בפני לא הייתי מי שאני היום. מסקנה נוספת שהבנתי רק לאחר שהתחלתי להדריך היא שמורה היא דמות דומיננטית ומשפיע בתהליך עיצוב התלמיד ובידיו היכולת להוביל את התלמיד למימוש עצמי ובכך ליצור ביטחון עצמי, שאיפה והבנה כי החלום של כל אחד ואחת מהן יכול להתממש עם אמונה ועבודה קשה.

כך התחלנו את דרכנו לסלילת הדרך של המרכז להתעמלות ומחול -ויז'ן.

"כשהחזון הופך למציאות" 

החזון שלנו

ליצור בית שני לילדים ובני נוער בו הם מקבלים ערכים והעצמה, תוך התמקצעות בעולם הריקוד וההתעמלות, אשר עוזרים להם לצאת לחיים ולהתמודד עם האתגרים השונים בצורה הטובה ביותר. המרכז מפגיש את הרקדנים עם אומנות המחול והמתעמלים עם ענף הספורט האולימפי התעמלות אומנותית תוך הקניית ערכים חינוכיים הנלווים ללמידה בתחום זה, הרגלי הלמידה כוללים התמדה, משמעת עצמית, עמידה בזמנים, חינוך למאמץ, אסתטיקה, עבודה קבוצתית ובצוותים תוך התחשבות בזולת. מטרת המרכז היא הכשרת רקדנים מקצועיים וספורטאים תוך מתן אפשרות לכל הילדים ובני הנוער הרוצים לעסוק במחול או התעמלות להנאתם ללמוד מצוות מורים מקצועי ולקבל ערכים שיתרמו לעתידם בתחומי חיים שונים.